SENSOR MERINO ACTIVE SET juniorský triko dl.rukáv + spodky lilla
Kód: 22200021-05 22200021-06 22200021-07 Zvolte variantu

než 20 let. Je na nás spoleh!

skladem na prodejně.

při nákupu od 2 200 Kč.

nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Funkční prádlo se 100% podílem merino vlny z nejjemnějšího dlouhého vlákna obejme, zahřeje a bude skvěle fungovat při sportovních i volnočasových aktivitách. Materiál má uhlazeny volné konce vlákna, takže je příjemný na omak. Merino Active přirozeně disponuje antibakteriálními vlastnostmi, které zamezují zápachu. Schopnosti materiálu a 100% vlna je kombinace, díky které je Merino Active naším bestsellerem. Sluší totiž všem!
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Sety, komplety |
|---|---|
| EAN: | Zvolte variantu |
| Skladem na prodejně: | Ano |
| Pohlaví: | Děti |
| Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
| Barva: | fialová |
| Aktivita: | Sálové sporty |
| Prodyšnost: | Prodyšné |
| Hřejivost: | Medium |
| Rychlost schnutí: | Vysoká |
| Gramáž - kategorie: | Medium |
| Materiálová řada: | Merino Active |
| Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
| Vrstva oblečení: | První |
| Určení: | Děti |
| Gramáž materiálu: | 160 |
| Délka rukávu: | Dlouhý |
| Střih: | Slim Fit |
| Bežná cena: | 2019 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.

