SENSOR MERINO IMPRESS SET dětský triko dl.rukáv + spodky modrá/camo
Kód: 20200015-02 20200015-03 20200015-04 20200015-05 20200015-06 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Limitovaná edice dětského funkčního prádla Merino Impress.
Lehké funkční prádlo vyrobené z exkluzivního úpletu Merino Air. Slavnému Merinu v tomto případě dodává šmrnc špetka polyamidu, která zlepšuje termoregulaci úpletu, zvyšuje elastičnost, tvarovou stálost a prodlužuje životnost. Jedná se o jednolícní úplet ze směsové příze velmi jemné Merino vlny a polyamidového hedvábí. Výrobek oživují barevné ploché švy. Díky rychleschnoucímu materiálu se toto prádlo skvěle hodí pro sporty s vysokou pohybovou zátěží, sálové sporty i outdoorové aktivity.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sety, komplety |
---|---|
Skladem na prodejně: | Ne |
Pohlaví: | Děti |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | modrá |
Aktivita: | Sálové sporty |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Medium |
Materiálová řada: | Merino Impress |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Vrstva: | První |
Určení: | Děti |
Gramáž materiálu: | 160 |
Délka rukávu: | Dlouhý |
Bežná cena: | 1999 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.