SENSOR MERINO AIR pánské triko dl.rukáv olive green
Kód: 23200009-00 23200009-01 23200009-02 23200009-03 23200009-04 Zvolte variantu

než 20 let. Je na nás spoleh!

skladem na prodejně.

při nákupu od 2 200 Kč.

nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Lehké funkční prádlo vyrobené z exkluzivního úpletu Merino Air. Slavnému Merinu v tomto případě dodává šmrnc špetka polyamidu, která zlepšuje termoregulaci úpletu, zvyšuje elastičnost, tvarovou stálost a prodlužuje životnost. Jedná se o jednolícní úplet ze směsové příze velmi jemné Merino vlny a polyamidového hedvábí, který je měkký a příjemný na omak při zachování elasticity a odolnosti.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Trika dlouhý rukáv |
|---|---|
| EAN: | Zvolte variantu |
| Skladem na prodejně: | Ne |
| Pohlaví: | Pánské |
| Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
| Barva: | zelená |
| Aktivita: | Běh |
| Prodyšnost: | Extra prodyšné |
| Hřejivost: | Light |
| Rychlost schnutí: | Nejvyšší |
| Materiálová řada: | Merino Air |
| Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
| Vrstva oblečení: | První |
| Určení: | Muži |
| Gramáž materiálu: | 120 |
| Délka rukávu: | Dlouhý |
| Provedení trika: | Anatomický střih bez potisku |
| Model: | Adam |
| Střih: | Slim Fit |
| Bežná cena: | 1799 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.

