SENSOR ČEPICE MERINO EXTREME UP almond beige
Kód: 25200095

než 20 let. Je na nás spoleh!

skladem na prodejně.

při nákupu od 2 200 Kč.

nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty








Detailní popis produktu
Hřejivá funkční čepice vysoké gramáže z kvalitní merino vlny a polyamidového hedvábí. Říká se, že nahoře nejvíc fouká. Přesně proto jsme vyvinuli Merino Extreme UP. Dvouvrstvý úplet je dokonalým parťákem pro každý vrcholový výkon. Vysoký obsah Merina perfektně zahřeje na provozní teplotu a následně se postará také o precizní odvod vlhkosti. Vlna s lanolinem navíc vyniká antibakteriálními vlastnostmi a samočisticím efektem. Oblečení můžete tedy propotit klidně skrz naskrz a stejně by vás podle zápachu nevyčmuchal ani špičkově vycvičený policejní pes. Přidané polyamidové hedvábí pak zajistí vysokou elasticitu a pevnost.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Čepice, čelenky, kukly |
---|---|
EAN: | 8592837111056 |
Skladem na prodejně: | Ne |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | béžová |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Heavy |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Heavy |
Materiálová řada: | Merino Extreme Up |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Gramáž materiálu: | 275 |
Bežná cena: | 699 |



Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.
