SENSOR COOLMAX FRESH dámské kalhotky s nohavičkou lilla -L
Kód: 16200009-02

než 20 let. Je na nás spoleh!

skladem na prodejně.

při nákupu od 2 200 Kč.

nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
SENSOR COOLMAX FRESH dámské kalhotky s nohavičkou lilla
Složení materiálu:50% PES Coolmax fresh, 40% PES micro, 10% Lycra (120g/m2)
Anatomický tvarované dámské kalhotky s nohavičkou jsou vyrobené z materiálu Coolmax Fresh a zaručují volnost pohybu při jakékoliv sportovní aktivitě. Tyto funkční kalhotky nabízí skvělé termoregulační vlastnosti a odvod potu. Materiál Coolmax Fresh se hodí zejména do teplého počasí a pro halové sporty.
| Barva Sensor | lilla |
|---|---|
| Určení | Dámské termoprádlo |
| Typ | Dámské termo spodní prádlo |
| Materiálová řada | Coolmax Fresh |
| Gramáž | 130 |
| Aktivita | Turistika,Sálové sporty,Běh,Skialpy a běžky,Cyklistika |
| Vlastnosti materiálu | SOFT,ANTI-ODOUR,BREATHES,UPF 25+ |
| Rychlost schnutí | Nejvyšší |
| Barva | fialová |
| Pohlaví | Ženy |
| Prodyšnost | Extra prodyšné |
| Hřejivost | Cooling |
| Gramaz kategorie | Light |
| Vrstva | První |
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Oblečení SENSOR |
|---|---|
| EAN: | 8592837026855 |
| Skladem na prodejně: | Ano |
| Pohlaví: | Dámské |
| Velikost: | L |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.

